11 Desembre. Presentació de la revista ecléctica i La Directa. Debat, Sopar i concerts.

Els compis de la revista Eclèctica ja tenen el seu nº 3 Cultura POPular !

Un número carregat de novetats on destaca un grafisme a tot color, molt elaborat artísticament, on les imatges dialoguen de forma directa amb els textos. Alhora hem volgut anar més enllà dels límits de la impressió i hem apostat per la interacció amb la lectora i el lector.

Amb aquesta publicació volem reivindicar altres formes de mirar allò popular. Volem entendre la cultura popular com una cosa més enllà del Pop, d’allò massiu o folklòric, abordant-la des d’una perspectiva plural en la qual no hi cap una única resposta o conceptes concrets. Hem treballat per oferir una comprensió diferent d’allò que tenim en comú i que a hores d’ara anomenem cultura popular. Els articles analitzen diversos fenòmens populars tractant transversalment aspectes com el gènere, la cultura sonora i visual, formes de repressió i resistència popular o, particularment, aspectes relatius a la ciutat i el conflicte.

Esteu totes convidades i convidats a la presentació!
Tindrà lloc el proper dijous 11 de desembre de 2014 a partir de les 19:00 hores, al CSOA l’Horta (Benimaclet, València). Allà podreu aconseguir exemplars en paper, que també enviem a centres socials, ateneus o biblioteques. Com sempre, el nº podrà consultar-se en internet en la seua edició online. Serà una jornada en la qual debatrem sobre les violències urbanístiques, les resistències i la gentrificació al Cabanyal (tema al qual dediquem un article), a més de donar a conèixer la resta del número i el nostre projecte. Estarem acompanyats per La Directa, que vénen des de Barcelona per presentar el seu projecte d’informació per a la transformació social. Després tindrem sopar vegà i concerts de Tremp, Pupil·les Dilatives i John + McGiBiGi + SoulPlayer amb Dj Nadie

Us esperem!

*****

¡Ecléctica nº 3 Cultura POP(ular), ya está en papel!

Un número cargado de novedades, en el que destaca un apartado gráfico a todo color muy elaborado artísticamente, que dialoga de forma directa con cada uno de los artículos y busca transgredir los límites de la impresión, apostando por la interacción con la lectora y el lector.

A través de este tercer número, queremos reivindicar otras formas de mirar lo popular, entenderlo como algo más allá de lo Pop, lo masivo o lo folclórico, abordándolo desde una perspectiva plural en la que no cabe una solo respuesta o conceptos concretos. Lo hacemos a través de los textos que trabajan en esta edición para lograr una comprensión distinta de lo que tenemos en común, que aquí y ahora llamamos cultura popular. Los artículos analizan diversos fenómenos populares tratando transversalmente aspectos como el género, la cultura sonora y visual, formas de represión y resistencia popular o, particularmente, aspectos relativos a la ciudad y el conflicto.

¡Estáis todxs invitadxs a la presentación!
Tendrá lugar el próximo jueves 11 de diciembre de 2014 a partir de las 19:00 horas, en el CSOA l’Horta (Benimaclet, València). Allí podréis conseguir ejemplares en papel, que también enviamos a centros sociales, ateneos o bibliotecas. Como siempre, el nº podrá consultarse en internet en su edición online. Será una jornada en la que debatiremos acerca de las violencias urbanísticas, las resistencias o la gentrificación en El Cabanyal (tema al que dedicamos un artículo), además de dar a conocer el resto del número y nuestro proyecto. Estaremos acompañados por La Directa, que vienen desde Barcelona para presentar su proyecto de información para la transformación social. Después tendremos cena vegana y conciertos de Tremp, Pupil·les Dilatives y John + McGiBiGi + SoulPlayer amb Dj Nadie

¡Os esperamos!

http://revistaeclectica.org/actividades/eclectica-no-3-cultura-popular-ya-esta-en-papel/

10429443_736635786385815_6884114835889364693_n
Esta entrada fue publicada en cafetas, conciertos, Debats, Presentación. Guarda el enlace permanente.