Teniu plan els dijous a les 21:30? Des del CSO L’Horta proposem un cinema d’estiu compromés, amb els fonaments ideològics llibertaris sempre presents a la nostra activitat, pretenent així la seva difussió social.
Les pel·lícules i documentals que projectarem presenten, totes, problemes actuals i exemples del passat al voltant d’experiències combatives contra l’aparell hegemònic i repressor.
«Los edukadores», «También la lluvia», «La era de la estupidez», «Los sin tierra» i «Lucio» composen el nostre cartell cinematogràfic d’aquest agost.
A més a més, al final de cada projecció, es durà a terme un debat on la gent podrà comentar obertament la pel·lícula, expressant la seva opinió i fomentant tot plegat la sociabilitat veïnal i el pensament crític.
-
PRÒXIMES DATES ????
- 26 de juny. Circo Pato. Llibertat Sàhara
- 25 de juny. Bicinema d’estiu a l’Horta.
- 20 de juny. Kafeta per la Desobediència Antimilitarista
- 19 de juny. Antiautoritarixs en guerra. Presentació documental i xerrada amb antifeixistes ucraïneses
- 18 de juny. Conversatori-planter de pensament crític. Xarxes de lluites per la vida.
- 13 de juny. «Safe Space» (Espai Segur)
- 11 de juny. Autodefensa Legal Trans
Vols buscar algun cartell, acte o jornada?
Publicacions Antiautoritàries
Espais Autogestionats i Antiautoritaris
Contrainformació
Totes les publicacions

Aquí os dejo unas cuantas reflexiones sobre el debate del jueves pasado:
Las Falacias del Calentamiento Global.
http://lavozdelaherramienta.wordpress.com/2012/08/18/las-falacias-del-calentamiento-global/
Un saludo