8 de febrer. Kafeta Hortets

🌱Ens ho estaveu demanant molt i per fi, el dissabte 8 de Febrer, és el dia del súper planaco: la esperada kafeta d’hivern d’Hortets.🌱

Si vols passar un dia xuli amb lis coleguis, vos esperem al CSOA HORTA a partir de les 10:30 per gaudir de jocs populars, concerts matiners a l’aire lliure, dinaret i el passe del documental: «Llavors. Van voler soterrar-nos però no sabien que érem llavors», a càrrec de @lacoschacom i amb col.loqui de les protagonistes.

A més a més,  tindrem barra de begudes guaxis sense alcohol tot el dia i picaeta de matí. 🥘🥜🍿🥗🥧🍸🍹🧃🥃🧉

Els beneficis es destinaran a la caixa de resistència d’Hortets però les rises serán pa totis.
Recordeu que en alguns punts de l’espai pot haver poca accessibilitat i el bany no està adaptat per a cadires de roda. Si penses que et pot venir bé un cop de mà per a entrar, contacta amb nosaltris.
Animeu-se caris, que si no després vos entra el FOMO! 🦄❤️🖤

Esta entrada fue publicada en Causas. Guarda el enlace permanente.